01.02.18
RATHGEBER představuje na ISPO nová řešení značení
Bystřice nad Pernštejnem, 1. února 2018 – Na významném mezinárodním veletrhu ISPO v Mnichově dokazuje specialista na značení Rathgeber třemi novými aplikacemi, že je připraven na sportovní byznys budoucnosti. Od 28. do 31. ledna 2018 představil v hale B6, ve stánku 106 novinky ze třech oblastí: inovační emblémy Flexxline pro textilní povrchy, celkové digitální řešení mylabel.one pro personalizaci sportovního vybavení a chytré etikety se zabudovanými transpondery NFC. Mezi zákazníky rodinného podniku, který v tomto roce 2018 oslaví 70 let své existence, patří přední výrobci ze sportovní branže, jako je Fischer Ski, Airex a Německý volejbalový svaz.
FLEXXLINE – flexibilní emblémy na dresech – a mnohem více
Emblémy a nápisy na dresech musí splňovat vysoké nároky na estetiku, pohmat a odolnost. Proto metodou Flexxline vyvinul RATHGEBER produkt z polyuretanu (PU), který má oproti výšivkám a PVC tiskům mnoho výhod.
„Emblémy Flexxline jsou nejen hodnotnější a odolnější než tradiční tiskové a nažehlovací motivy z PVC, nýbrž jsou i snesitelnější pro pokožku a životní prostředí“, vysvětluje Andreas Schrägle, ředitel firmy RATHGEBER. „Jejich optika je modernější a jemnější než optika výšivek a navíc jsou plošší a poddajnější. Proto se perfektně hodí pro nové sportovní funkční textilie.“
Diferencovanými konturami, jemnými strukturami povrchu a svítícími barvami upoutávají emblémy Flexxline pohled na sportovní textilie všeho druhu. Sportovní oblečení, tašky, merchandisingové výrobky a od podzimu 2017 také dresy Německé volejbalové spolkové ligy zdobí emblémy, které RATHGEBER vytváří přesně podle přání zákazníků.
Nové etikety z polyuretanu mají tloušťku jen 0,5 až 0,7 mm, jsou certifikovány podle ISO a svůj tvar a svou barvu si zachovávají i po mnoha vypráních v pračce. Díky metodě transferu se obratem ruky spojí s nejrůznějšími textilními povrchy. Pomocí nových technologií může Rathgeber precizně a detailně realizovat i komplexní emblémy od minimální velikosti 5 mm až do max. 300 cm2.
Talentovaní dorostenci fotbalové školy Grünwald a Munich Soccer Academy testují na svých dresech emblémy Flexxline již několik měsíců. Ředitel a kouč Kai Oswald je nadšen: „Loga vypadají skvěle, jsou robustní, neškodná a neškrábají. Co bychom chtěli víc?“.
Mylabel.one – přidaná hodnota díky personalizaci
Na lyžích, saních, jízdních kolech, kánoích, golfových holích nebo golfových vacích: Kvalitní plakety s vlastní fotografií nebo textem majitele činí ze sériových produktů unikáty s vysokou emocionální přidanou hodnotou. Zásluhou mylabel.one - jednoduchému a výhodnému celkovému řešení od RATHGEBER Digital - je tato možnost nyní k dispozici jak výrobcům tak i specializovaným prodejcům.
V přesné koordinaci se zákazníkem vyvíjejí specialisté na značení v RATHGEBER individuální, moderní plakety, které jsou přesně vyladěné na používání konkrétního sportovního vybavení. Díky online editoru mylabel.one může kupující pomocí několika kliků svou plaketu personalizovat. RATHGEBER převezme výrobu a na požádání dokonce i odeslání konečnému zákazníkovi.
„Personalizace posiluje zákaznickou vazbu a je malou tečkou nad „i“ při uvádění prémiových produktů na trh“, říká Alexander Thoma, ředitel RATHGEBER Digital. „Mnoho zákazníků je ochotno vydat za personalizované produkty podstatně více peněz“.
V sezóně 2017/18 sází na mylabel.one od RATHGEBER Digital i přední výrobce lyží Fischer u svých špičkových lyží „Brilliant Selection“.
Chytré etikety s technologií NFC
Cvičební žíněnky, které dávají tipy a na požádání navrhují cvičení? Už to existuje! Zásluhou řešení NFC, které dceřiná společnost smart-TEC firmy Rathgeber zakomponovala společně s logem do kvalitních tréninkových žíněnek švýcarské firmy Airex.
Na ISPO smart-TEC představil, jak technologie NFC a RFID proměňuje nejrůznější sportovní nářadí v propojené high-tech produkty s přidanou hodnotou. Když se smartphony nebo tablety napojí na čip zabudovaný do etikety, mohou si uživatelé zcela jednoduše vyvolat data z internetu: nejen tréninková doporučení, ale i pokyny k používání, ošetřování a údržbu a záruku. Osobní data může čip rovněž uložit.
Kromě tréninkových žíněnek od Airex vybavila dceřiná společnost RATHGEBER smart-TEC transpondery RFID i zapůjční jízdní kola firmy Nextbike pro mnichovskou dopravní společnost. Transpondery jsou zabudovány do vidlice řídítek a hlásí výpůjční stanici, která kola jsou k dispozici.
„Na ISPO jsme ukázali návštěvníkům, co umí naše inteligentní řešení značení a jak nekomplikovaně je zakomponujeme do emblémů na sportovním nářadí a sportovním oblečení“, vysvětluje Klaus Dargahi, ředitel smart-TEC.
Ke stažení
- Lyže FISCHER "Brilliant Selection" s personalizovaným hliníkovým odznakem (jpg, 2 mb)
- Logo CHROMOTION® s technologií NFC pro sportovní podložku AIREX (jpg, 3 mb)
- 3D hliníkový dekorativní prvek pro lyžařský průmysl (jpg, 3 mb)
- Práškově lakovaný hliníkový 3D nápis Head (jpg, 2 mb)
- Jemné struktury pro textílie – FLEXXLINE (jpg, 9 mb)