KONTAKT

Máte jakýkoli dotaz? Chcete si domluvit nezávaznou odbornou konzultaci? Kontaktujte nás.

+420 565 555 222
prodej@rathgeber.cz

Váše online konzultace

Vaše kontaktní osoby

Kontaktní formulář

Zákaznický portál

 

Zavřít

Krásné na pohled i na dotek – 3D marketingová značení pro prémiové produkty a jejich obaly

Udělejte dobrý první dojem a připravte svým zákazníkům nezapomenutelné seznámení s vaším výrobkem nebo službou. Trojrozměrné štítky, loga a emblémy na vašem výrobku nebo jeho prémiovém obalu zaujmou nejen na pohled, ale také na dotek. Vždyť naše vnímání podvědomě ovlivňuje také hmat.

3D emblémy a nápisy: Probuďte v zákaznících chuť se dotknout

Věděli jste, že lidé se při nákupu orientují na základě emocí? Své pocity ospravedlňují logikou až později. Využijte sílu designového značení, které v zákazníkovi vyvolá pozitivní emoce, odpovídající zážitek ze značky a pocity exkluzivity. Vždyť podle průzkumů právě na exkluzivitu slyší až 77 % lidí.

Jak na to? Při prvotním i opakovaném setkání se značkou zapojte všechny smysly zákazníka. První dojem náleží zraku – od toho se odvíjí prvotní postoj k produktu a zároveň očekávání. To se pak ještě umocní a zakotví v paměti na základě hmatového vjemu. Pokud jsou tyto zážitky pozitivní, je důvěra k produktu a respekt ke značce vyšší, a zákazník má větší chuť nakoupit.

Proform

Pokud podnítíte zákazníka k tomu, aby se produktu dotknul, stoupne pravděpodobnost spontánního nákupu o 40 %. Ochota zaplatit za výrobek až o 50 % více, než zákazník původně plánoval, přichází už po třicetivteřinovém doteku (typicky obracení v ruce, prohlížení produktu z různých stran). Takové „hraní si“ s produktem navíc zdvojnásobí bezprostřední zapamatování si produktu i značky.

Zajímá vás více informací o tom, jak můžete zvýšit zájem zákazníka o svůj produkt? Přečtěte si celou knihu Touch od dvojice autorů Olafa Hartmanna a Sebastiana Haupta.

Účinný marketing

Abyste svým zákazníkům nabídli odpovídající zážitek ze značky a vyvolali v nich pozitivní emoce, je třeba svému produktu zajistit přiměřené značení. Zkrátka k luxusnímu produktu patří luxusní značení, k decentnímu designu produktu decentní značení atd. Výrobek pak bude vypadat jednotně, nic nebude přebývat ani rušit. Naopak mu zákazníci věnují svůj čas.

Virtuální pocit

CHROMOTION® - JVL | © Fotograf: Sophie von Beerfelde - Rathgeber GmbH & Co. KG

Obaly produktů, které jsou vhodně prezentovány, působí na zákazníka dokonce i online, a to včetně hmatového vjemu! Jak je to možné? Chybějící přímý dotyk na obrazovce nahradí superzoom efekty nebo interaktivní 3D obrazy. Detailní zobrazení struktury pak v mozku vyvolá podobnou představu, jako by zákazník produkt držel přímo v ruce.

Personalizace

Personalizace: vzor

Vedle dotykového zážitku vzbudí pozitivní emoce i osobní kontakt. Díky personalizovaným nápisům či emblémům (třeba ve tvaru a barvách vašeho loga) získají vaše produkty a obaly individuální charakter. Takže se od masově vyráběných produktů zřetelně odliší.

Analogové se stává digitálním

Sklo Havana Club s technologií NFC od smart-TEC

Kvalitní 3D loga, nápisy a další značení lze na obalech a produktech navíc kombinovat s technologií NFC. Díky digitálnímu světu nabízí firmy svým zákazníkům více informací o nakoupeném produktu. Vždyť pro více informací a tipů stačí jen přiložit mobilní telefon k vašemu produktu a vše se zobrazí na jeho displeji.

Řešení značení pro každou cílovou skupinu i produkt

Prohlédněte si možnosti individuálního řešení značení pro marketing a techniku. Nechte se inspirovat našimi vysoce kvalitními řadami produktů a úspěšnými projekty, se kterými jsme pomohli nejrůznějším firmám a institucím.

3D hliníkový znak jako znak pro dokončení balení

3D HLINÍKOVÉ ŠTÍTKY

Trojrozměrné a velice odolné štítky s výraznými strukturami. Perfektní na pohled i na dotek.

Aluminium 3D
CHROMOTION® - Leo de Verzay Champagne

PLASTOVÉ ŠTÍTKY – CHROMOTION®

Chcete v zákaznících vzbudit pozitivní emoce? Pak jsou štítky a nápisy v chromovém vzhledu jasnou volbou.

CHROMOTION®
Kovový nápis FINOCHROM®, logo z chromovaného kovu | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

KOVOVÉ NÁPISY – FINOCHROM®

Nejjemnější trojrozměrné nápisy a emblémy s lesklým, matným i kartáčovaným povrchem. Když chcete vsadit na kov.

FINOCHROM®
ROYALPLAST® | © RATHGEBER GmbH & Co. KG

ETIKETY 3D – ROYALPLAST®

Vaše logo ještě v živějších barvách a výrazných tvarech. Zvolte ROYALPLAST s ochrannou vytvrzenou vrstvou.

ROYALPLAST®

Váš partner

Mgr. Martin Uhrinec
vedoucí obchodního oddělení Telefon: +420 565 555 232 m.uhrinec@rathgeber.cz